فروشگاه های انتخاب
  • انتخاب‌من اصفهان، خریدی آسان در قلب نصف جهان!

    فروشگاه انتخاب‌من اصفهان، با 2800 متر مربع وسعت و 48 پرسنل مجرب و کارآزموده، با بیش از 4342 قلم کالا در گروه‌های کالایی مختلف، اعم از فرش، مبلمان، کالای خواب، لوازم برقی بزرگ، لوازم برقی کوچک، کالای آشپزخانه موتور سیکلت، دوچرخه، برودتی و گرمایشی، دکوراتیو ،کالای دیجیتال (موبایل، لپ‌تاپ و ...) پاسخگوی تمامی نیازهای شما در زمینه لوازم زندگی است. فروشگاه انتخاب‌من اصفهان در قلب بزرگترین مجتمع تجاری اصفهان، سیتی سنتر، واقع شده است تا به شما در انتخابی هوشمندانه برای خانه‌ای مدرن یاری رساند. دسترسی به انتخاب‌من اصفهان با استفاده از اتوبوس شهری، تاکسی و به زودی مترو برای شما عزیزان فراهم است.

     فروشگاه اصفهان شعبه سیتی سنتر

    همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11 شب
     سیتی سنتر، طبقه همکف
  • انتخاب‌من زرین شهر، هایپر کالایی در قلب لنجان

    فروشگاه انتخاب‌من زرین شهر با متراژ 2070 متر مربع و 32 پرسنل مجرب و کارآزموده، یکی از بزرگترین و متنوع‌ترین فروشگاه‌های لوازم زندگی در منطقه لنجان است. این فروشگاه با ارائه بیش از 1354 قلم کالای مختلف، تمامی نیازهای شما را در زمینه لوازم خانگی، صوتی و تصویری، موبایل و تبلت، لوازم آشپزخانه و... برآورده می‌کند. در فروشگاه زرین شهر نیز مانند سایر فروشگاه‌های انتخاب‌من طیف گسترده‌ای از محصولات اعم از فرش، مبلمان، کالای خواب، لوازم برقی بزرگ، لوازم برقی کوچک، کالای آشپزخانه موتور سیکلت، دوچرخه، برودتی و گرمایشی، دکوراتیو و کالای دیجیتال (موبایل، لپ‌تاپ و ...) موجود است تا با خیالی آسوده، لوازم خانه و آشپزخانه خود را با بهترین قیمت انتخاب کنید. ویژگی بارز فروشگاه انتخاب‌من زرین شهر، موقعیت مکانی آن است. این فروشگاه در تنها مجتمع تجاری منطقه لنجان، مجتمع آزاد مال واقع شده است. دسترسی به این فروشگاه بسیار آسان است و شما می‌توانید به راحتی با وسایل نقلیه عمومی و یا خودروی شخصی به این فروشگاه مراجعه کنید. علاوه بر دسترسی آسان با خودرو شخصی، یک خط اتوبوس نیز از زرین شهر به سده لنجان وجود دارد که در نزدیکی فروشگاه توقف می‌کند. همچنین، خیابان‌های اصلی علامه طباطبایی و آزادگان و خیابان فرعی صنعت دسترسی به فروشگاه را برای مشتریان پیاده تسهیل می‌کنند.

    فروشگاه اصفهان شعبه زرین شهر

    همه روزه از ساعت 8:30 صبح الی 11 شب
    بلوار علامه طباطبایی، مجتمع آزاد مال
  • انتخاب‌من خمینی شهر، یک انتخاب ایده‌آل برای خرید لوازم زندگی و کالای دیجیتال

    فروشگاه انتخاب‌من شعبه‌ خمینی شهر، با متراژ 800 متر مربع، 25 پرسنل مجرب و تنوع کالایی بی‌نظیر شامل 5000 کالا، اعم از لوازم برقی بزرگ، لوازم برقی کوچک، کالای آشپزخانه و کالای دیجیتال آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. این شعبه در کنار خیابان قرار گرفته و دو درب ورودی و خروج و یک درب انبار دارد. همچنین، خیابان‌های اطراف فروشگاه (مانند خیابان باغبان جنوبی) دسترسی راحت را برای مشتریان فراهم می‌کنند و همچنین امکان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای رسیدن به فروشگاه وجود دارد.

    فروشگاه اصفهان شعبه خمینی شهر 

    همه روزه از ساعت 9 صبح الی 10 شب
    میدان صنعت، ابتدای بلوار باغبان جنوبی
  • انتخاب‌من نجف آباد، تجربه‌ای متفاوت از خرید در فضایی دلنشین

    فروشگاه انتخاب من نجف آباد با ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات و فضایی دلنشین، مقصدی ایده‌آل برای پاسخگویی به نیازهای شما در زمینه لوازم زندگی است. این فروشگاه با ارائه خدمات با کیفیت، به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در منطقه نجف آباد تبدیل شده است. انتخاب من نجف آباد با بیش از 4300 محصول متنوع از 200 برند معتبر، قادر است سلایق و نیازهای مختلف مشتریان را برآورده سازد. این فروشگاه با متراژ 3500 متر مربع فضایی آرام و دلنشین را برای گشت‌وگذار و انتخاب محصولات در اختیار شما قرار می‌دهد. سقف بلند و طراحی مدرن فروشگاه، بر زیبایی و جذابیت آن افزوده است. 28 نفره پرسنل مجرب و با دانش و تجربه بالا، آماده ارائه مشاوره تخصصی و راهنمایی شما در انتخاب بهترین محصولات هستند. از مبلمان و فرش گرفته تا سرویس خواب، کالای خواب، لوازم برقی بزرگ و کوچک، محصولات غیر برقی، دکوراتیو، دیجیتال، صوتی تصویری و حتی دوچرخه، تمامی نیازهای شما در یک مکان تامین می‌شود. فروشگاه انتخاب من با دارا بودن پارکینگ اختصاصی، دغدغه پیدا کردن جای پارک را برای مشتریان از بین برده است. با وجود اینکه ایستگاه حمل و نقل عمومی در نزدیکی فروشگاه وجود ندارد، اما دسترسی به آن با وسیله نقلیه شخصی بسیار آسان است.

    فروشگاه نجف آباد

    همه روزه از ساعت 8:30 صبح الی 11 شب
    نجف آباد، بلوار دفاع مقدس، بین میدان شهدا و میدان شهیدان حجتی (میدان فولادشهر)
  • انتخاب‌من کرمان، انتخابی ایده‌آل برای خرید لوازم منزل در کرمان!

    فروشگاه انتخاب‌من کرمان با متراژ 9000 مترمربع و پرسنل مجرب و کارآزموده (حدود 113 نفر)، به عنوان یکی از بزرگترین بازار لوازم زندگی در استان کرمان شناخته می‌شود. این فروشگاه با ارائه گروه‌های کالایی متنوع اعم از: فرش، مبلمان، کالای خواب، لوازم برقی بزرگ، لوازم برقی کوچک، کالای آشپزخانه موتور سیکلت، دوچرخه، برودتی و گرمایشی، دکوراتیو ،کالای دیجیتال (موبایل، لپ‌تاپ و ...) و به‌طور میانگین 801806 قلم کالای موجود نیازهای هر سلیقه‌ای را برآورده می‌کند. بیش از 35530 قلم کالای متنوع و یکی از اولین شعبات از زنجیره فروشگاه‌های انتخاب من، سابقه‌ای درخشان در ارائه خدمات به مشتریان دارد و با امکان خرید صفر تا صد جهیزیه، به شما کمک می‌کند تا تمام لوازم مورد نیاز برای شروع یک زندگی مشترک را به راحتی و با صرف کمترین زمان تهیه کنید. به جرات می‌توان گفت که تنوع محصولی آن در کل استان کرمان بی‌نظیر است.

    فروشگاه کرمان

    همه روزه از ساعت 8:30 صبح الی 11 شب
    کرمان، شرف آباد، بلوار قائم، نبش قائم 2
  • انتخاب‌من مازندران، تجربه‌ای لذت‌بخش از خریدی کامل و بی‌دغدغه

    فروشگاه انتخاب‌من ساری با وسعت 7400 متر مربع و 90 پرسنل مجرب، به عنوان یکی از بزرگترین و کامل‌ترین مراکز خرید در استان مازندران، آماده ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات باکیفیت از 236 برند معتبر به شما عزیزان است. تنوع کالایی بی‌نظیر این فروشگاه شامل بیش از 3580 قلم کالا در دسته‌بندی‌های مختلف مانند لوازم برقی بزرگ، لوازم برقی کوچک، کالای آشپزخانه و کالای دیجیتال می‌شود که نیازهای روزمره و تخصصی شما را به طور کامل برآورده خواهد کرد. فروشگاه انتخاب‌من در طبقات دوم و سوم مجتمع تجاری دنیای آرزو واقع شده است که با داشتن 3 راه دسترسی آسان از نمای اصلی فروشگاه در ضلع شرقی و 3 راه دسترسی از پارکینگ در ضلع غربی، خیال شما را از بابت حمل و نقل و جابجایی راحت می‌کند. مجتمع دنیای آرزو در ابتدای جاده دریا، تنها جاده منتهی به دریا در شهرستان ساری، قرار گرفته است و به همین دلیل از چندین روستا و محله به طور مستقیم قابل دسترسی است. همچنین، میدان خزر، یکی از مهم‌ترین میدان‌های شهر ساری، در فاصله یک کیلومتری این مجتمع واقع شده که دسترسی به آن را از طریق تاکسی‌های شهری به سادگی امکان‌پذیر می‌کند.

    فروشگاه مازندران

    همه روزه از ساعت 9 صبح الی 11 شب
    ساری، جاده فرح آباد (بلوار دریا)، مجتمع تجاری دنیای آرزو
  • انتخاب‌من ارومیه، غول لوازم زندگی در قلب آذربایجان غربی

    فروشگاه انتخاب‌من ارومیه، با 16 هزار متر مربع وسعت و 90 پرسنل مجرب، به عنوان بزرگترین فروشگاه لوازم زندگی استان شناخته می‌شود. این فروشگاه در طبقات دوم و سوم مجتمع تجاری اوریادمال واقع شده و با 4874 قلم کالا و 143115 واحد موجودی، طیف وسیعی از لوازم خانگی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تنوع کالایی در فروشگاه انتخاب‌من ارومیه شامل فرش، مبلمان، کالای خواب، لوازم برقی بزرگ، لوازم برقی کوچک، کالای آشپزخانه موتور سیکلت، دوچرخه، برودتی و گرمایشی، دکوراتیو و کالای دیجیتال (موبایل، لپ‌تاپ و ...) است و شما می‌توانید با خیالی آسوده لوازم زندگی خود را با بهترین قیمت انتخاب کنید. ساکنین شهر ارومیه می‌توانند با دنبال کردن صفحه اجتماعی فروشگاه ارومیه به آدرس entekhabeman.urmia از تخفیف‌ها و رویدادهای این فروشگاه باخبر شوند.

    فروشگاه ارومیه

    همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11 شب
     ارومیه، دانشکده، خیابان فدک، مجتمع اوریاد مال
  • انتخاب‌من فرون آباد، انتخابی هوشمندانه برای خریدی آسان، متنوع و مقرون‌به‌صرفه!

    فروشگاه انتخاب‌من فرون آباد، با متراژ 3000 متر مربع و 42 پرسنل مجرب و کارآزموده، تنوع کالایی بی‌نظیر (بیش از 1800 قلم کالا) اعم از فرش، مبلمان، کالای خواب، لوازم برقی بزرگ، لوازم برقی کوچک، کالای آشپزخانه موتور سیکلت، دوچرخه، برودتی و گرمایشی، دکوراتیو و کالای دیجیتال (موبایل، لپ‌تاپ و ...) را به شما ارائه می‌دهد تا با خیالی آسوده، لوازم خانه و آشپزخانه خود را با بهترین قیمت انتخاب کنید. این شعبه از فروشگاه انتخاب‌من در خارج از محدوده شهر، در اتوبان امام رضا و با فاصله کمتر از 15 کیلومتر تا سرای ایرانی، حدود 5 کیلومتر تا کالای شهر و در محدوده تولید مبلمان واقع شده است. همچنین، فاصله این فروشگاه تا مهد فرش 500 متر، تا شهرک صنعتی عباس آباد اندک و تا سایت خاوران نیز ناچیز است. با وجود قرارگیری در خارج از محدوده شهر، راه‌های دسترسی به فروشگاه انتخاب‌من فرون آباد به آسانی امکان‌پذیر است. ورودی به فروشگاه از کندرو اتوبان امام رضا بوده و در صورت عبور از آن، با استفاده از دور برگردان بعدی به سادگی می‌توان به سمت فروشگاه حرکت کرد. مسیر تردد اتوبوس بین شهری نیز از طریق ایستگاه اتوبوس فرون آباد (خط پاکدشت به ترمینال خاوران و قیام دشت به ترمینال خاوران) قابل دسترسی است. برخی از مشتریان، فروشگاه انتخاب‌من فرون آباد را با سرای ایرانی و برخی دیگر آن را با شهر لوازم خانگی و فرش مقایسه می‌کنند. انتخاب‌من فرون آباد با ارائه تنوع بی‌نظیر کالا، قیمت‌های مناسب، کیفیت بالا، خدمات پس از فروش و پرسنل مجرب، به دنبال آن است تا به انتخاب اول شما برای خرید لوازم خانه و آشپزخانه در این شهر تبدیل شود.

    فروشگاه فرون آباد

    همه روزه از ساعت 8:30 صبح الی 11 شب
    تهران جاده امام رضا بعد از خاورشهر نبش ورودی فرون آباد اول
    021-82102 داخلی :۶۸۴۳۰
  • انتخاب‌من اراک، انتخابی هوشمندانه برای خانه‌ای زیبا!

    فروشگاه انتخاب‌من اراک با 3000 متر مربع وسعت و فروشگاهی فلت، فضایی کافی و مناسب برای عرضه طیف گسترده‌ای از محصولات دارد و 43 پرسنل مجرب در این مجموعه آماده ارائه خدمات به بهترین شکل به مشتریان عزیز هستند. مجموعه‌ای با 2500 تنوع کالایی به این معنی که شما می‌توانید تقریباً هر چیزی را که نیاز دارید در فروشگاه انتخاب‌من اراک پیدا کنید. این فروشگاه در میدان امام خمینی واقع شده و از طریق تاکسی‌های آنلاین و خودروی شخصی نیز قابل دسترس است و در حال حاضر مسیر دسترسی آسان به فروشگاه از سمت کمربندی شمالی است. پرسنل مجرب و کارآزموده فروشگاه انتخاب‌من اراک همیشه برای کمک به شما و پاسخ به سوالات شما در اینجا هستند.

    فروشگاه اراک

    همه روزه از ساعت 8:30 صبح الی 11 شب
     اراک، میدان امام خمینی، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی
  • انتخاب‌من خمین، خریدی آسان در مکانی مناسب!

    فروشگاه انتخاب‌من خمین با متراژ 2200 متر مربع و 30 پرسنل مجرب و کارآزموده، تنوع کالایی بی‌نظیری (بیش از 2000 قلم کالا) شامل مبلمان، کالای خواب، فرش، لوازم برقی بزرگ، لوازم برقی کوچک، کالای آشپزخانه موتور سیکلت، دوچرخه، برودتی و گرمایشی، دکوراتیو و کالای دیجیتال (موبایل، لپ‌تاپ و ...) را به شما ارائه می‌دهد. این فروشگاه در موقعیت مکانی استثنایی، خارج از محدوده شهر و در مسیر اصلی جاده به سمت پایتخت قرار گرفته و از دید بسیار عالی و دسترسی آسان برخوردار است. بر اصلی جاده و دسترسی مناسب به حمل و نقل عمومی، خیال شما را از بابت رفت و آمد راحت می‌کند.

    فروشگاه خمین

    همه روزه از ساعت 8:30 صبح الی 10:30 شب
    خمین، کیلومتر جاده یک تهران
  • انتخاب‌من کرج، دنیایی از تنوع، در دسترس شما!

    فروشگاه انتخاب‌من کرج با 1800 متر وسعت و 28 پرسنل مجرب و کارآزموده، تجربه‌ای بی‌نظیر از خرید به شما ارائه می‌دهد. در این فروشگاه، می‌توانید با تنوع بی‌نظیر 11 گروه کالایی شامل: فرش، مبلمان، کالای خواب، لوازم برقی بزرگ، لوازم برقی کوچک، کالای آشپزخانه موتور سیکلت، دوچرخه، برودتی و گرمایشی، دکوراتیو ،کالای دیجیتال (موبایل، لپ‌تاپ و ...) و به‌طور میانگین 2500 قلم کالای موجود، نیازهای هر سلیقه‌ای را برآورده می‌کند. دسترسی آسان به فروشگاه، یکی از ویژگی‌های بارز انتخاب‌من کرج است. این فروشگاه در مرکزیت یکی از پر ترددترین نقاط شهر قرار گرفته و به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی (مترو، اتوبوس و تاکسی) قابل دسترسی است. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، ایستگاه مترو گلشهر است که با اتوبوس و تاکسی به راحتی به فلکه اول گوهردشت (محل فروشگاه) می‌رسید. پرسنل مجرب و پیگیر انتخاب‌من کرج، در تمام مراحل خرید همراه شما هستند و با ارائه مشاوره تخصصی به شما در انتخاب بهترین محصول کمک می‌کنند. همچنین، کمترین زمان صدور فاکتور تا تحویل کالا، تجربه خریدی سریع و بی‌دغدغه را برای شما رقم خواهد زد.

    فروشگاه البرز

    همه روزه از ساعت 9 صبح الی 11:30 شب
    کرج، گوهر‌دشت (رجائی شهر)، بلوار مطهری نرسیده به فلکه اول
    021-92002200 داخلی: 68419
  • ایلام (به زودی)

    همه روزه از ساعت 8:30 صبح الی 11 شب
     بلوار عدالت، جنب پمپ بنزین امیدیان (انبار سابق شیرین عسل)
  • کرمانشاه (به زودی)

    همه روزه از ساعت 8:30 صبح الی 11 شب
     بلوار شمشادیان، حدفاصل تقاطع 15 خرداد و میدان امام حسین، نرسیده به بلوار تعاون، جنب فروشگاه هایپر فامیلی
  • مشهد(به زودی)

    همه روزه از ساعت 8:30 صبح الی 11 شب
     خواجه ربیع، بلوار شهید ناصری ( خواجه ربیع 11 ) - ( فروشگاه شهرما سابق )