6 نکته ساده و اثرگذار برای اصلاح صورت مردان

6 نکته ساده و اثرگذار برای اصلاح صورت مردان

احتمالا در کودکی و نوجوانی وقتی پدر یا برادر بزرگ‌تر خود را در حال اصلاح صورت می‌دیدید، با خود فکر می‌کردید که اصلاح صورت مردان با ماشین ریش‌تراش کار چندان پیچیده‌ای نیست. حالا که خودتان به این نقطه رسیده‌اید، شاید دیگر این واقعیت را درک کرده‌ باشید که همه چیز به آن سادگی‌ها هم که فکر می‌کردید نیست.

 

اصلاح صورت یکی از روتین‌های دائمی آراستگی و مراقبت پوست برای مردان است. شما باید هر روز یا چند روز یک بار صورت خود را اصلاح کنید، اما احتمالا همیشه آن حس خوشایند طراوت و آراستگی بعد از اصلاح را تجربه ‌نمی‌کنید. قطعا بارها پیش آمده که پس از هر بار شیو کردن صورت خود سوزش، جای خراش و التهاب پوستی را تحمل کرده باشید. بهترین روش اصلاح صورت مردان بسته به نوع پوست و مو برای افراد مختلف، متفاوت است. با این حال، در ادامه با نکاتی آشنا می‌شوید که در عین سادگی می‌توانند تاثیر زیادی در طراوت و پاکیزگی پوست پس از هر بار اصلاح داشته باشند.

 

 

برای اصلاح صورت خود وسیله‌ی مناسبی انتخاب کنید

 

امروز روش‌های اصلاح صورت مردان تنوع زیادی پیدا کرده؛ بنابراین گزینه‌های مختلفی برای انتخاب دارید: از ژیلت‌های دستی و خودکار گرفته تا ماشین‌هایی با سری‌های چرخشی یا تریمر. بهترین وسیله برای اصلاح صورت مردان به نوع پوست و تعداد دفعات اصلاح در هفته بستگی دارد. البته ممکن است در این بین ناچار به آزمون و خطا هم شوید که مساله‌ای چندان دور از ذهن هم نیست. با ژیلت‌هایی با دو تیغه و بیشتر می‌توانید به‌سادگی و با صرف هزینه‌ی کمتر صورت خود را اصلاح کنید؛ اما با ماشین‌های اصلاح و استفاده از سری‌های مختلف این دستگاه‌ها می‌توانید خط ریش، موهای گردن، اطراف گوش و بینی را مرتب کنید. پس با خرید ماشین اصلاح مردانه می‌توانید همیشه از حضور یک دستیار آماده به کار و حرفه‌ای مطمئن باشید.

 

 

پوست و موی صورت خود را خیس یا مرطوب کنید

 

برای کاهش التهاب، خراش و سوزش پوستتان بهتر است همیشه صورت را به همراه آب شیو کنید. آب پوست و مو را هیدراته می‌کند و باعث می‌شود بتوانید صورتتان را به‌ نرمی و سادگی شیو کنید؛ آن هم بدون این که نیاز باشد فشار فیزیکی بیشتری به پوست‌تان وارد کنید یا یک ناحیه را چند بار شیو کنید تا به نتجه‌ی دلخواه خود برسید. برای این که آسیب کمتری به پوست و موی صورتتان برسد، استفاده از اسکراب یا ژل شست‌وشوی صورت پیش از استفاده از ماشین اصلاح را فراموش نکنید.

 

 

از فوم اصلاح استفاده کنید

 

فوم اصلاح باعث نرمی موی صورت و اصلاح آسان‌تر آن می‌شود. بهتر است 2 تا 3 دقیقه صبر کنید تا فوم روی مو و پوست صورت‌تان اثر بگذارد؛ سپس اصلاح کنید. برای موهای ضخیم‌تر می‌توانید مدت زمان بیشتری را اختصاص دهید. به این ترتیب، التهاب پوستی کاهش پیدا می‌کند و چهره‌ای شاداب‌تر و جذاب‌تر خواهید داشت.

 

 

صورت خود را در تمامی جهات اصلاح کنید

 

رویش موی صورت و گردن منظم نیست و به همین دلیل بهتر است صورت خود را در تمامی جهات اصلاح کنید. دستگاه ریش‌تراش با سری چرخشی به‌صورت خودکار این قابلیت را دارد که به‌طور کامل تمامی موها را از جهت رویش اصلاح کند. اما اگر از تریمر یا سری‌هایی با شانه‌های درشت‌تر استفاده می‌کنید، باید آن را در تمامی جهات حرکت دهید تا ریش آراسته یا چهره‌ای صاف و یک‌دست داشته باشید.

 

 

پس از اصلاح، صورت خود را با آب سرد بشویید

 

شست‌وشوی صورت با آب سرد به کاهش التهاب و بسته شدن منافذ پوست کمک می‌کند. پس از هر بار شیو کردن، صورت خود را با آب سرد بشویید. سپس با یک حوله یا دستمال تمیز به آرامی روی صورتتان ضربه بزنید و آن را خشک کنید. هرگز از حوله نم دار یا زبر استفاده نکنید یا آن را روی پوستتان نکشید. پس از خشک کردن صورت استفاده از کرم مرطوب‌کننده و آب رسان یا افترشیو را فراموش نکنید.

 

 

تیغه‌ها و سری‌های دستگاه اصلاح خود را تمیز و ضدعفونی کنید

 

مهم نیست از ژیلت استفاده می‌کنید یا ماشین ریش‌تراش؛ به هر حال باید پیش و پس از هر بار استفاده، تیغه‌ها را از موهای زائد تمیز و آن‌ها را ضدعفونی کنید. وجود حتی کم‌ترین آلودگی هم می‌تواند باعث ایجاد حساسیت، جوش و التهاب در پوست صورت شود.

 

استفاده از ماشین ریش تراش برای اصلاح صورت

 

فراموش نکنید که...

 

اگر برای اولین بار قصد دارید صورت خود را اصلاح کنید یا این کار به بخشی از آداب روزانه‌ی شما تبدیل شده، حتما این نکات را در نظر داشته باشید. البته انتخاب دستگاه مناسب و روش استفاده‌ی درست از آن هم اهمیت بسیار زیادی دارد. به این ترتیب، می‌توانید از آسیب دیدن پوست خود هنگام اصلاح جلوگیری کنید و همیشه چهره‌ای شاداب و پوستی سالم داشته باشید.

 

 

خرید اینترنتی ریش‌تراش مردانه در فروشگاه انتخاب من

 

ساده‌ترین و اثرگذارترین نکات اصلاح صورت برای مردان را در اینجا دیدید. این نکات زمانی تاثیرگذار خواهند بود که به شکل منظم و همیشگی رعایت شوند. البته داشتن یک ریش‌تراش حرفه‌ای و باکیفیت هم می‌تواند نقش زیادی در آراستگی همیشگی و سلامت پوست و موی صورت داشته باشد. شما می‌توانید از فروشگاه اینترنتی انتخاب من محصولاتی مانند ماشین اصلاح پرینسلی مدل PR470/1B، ماشین اصلاح رمینگتون مدل HC5035، ماشین اصلاح رمینگتون مدل MB7050 و... را ببینید. این ماشین‌های ریش‌تراش از امکاناتی مانند قابلیت اصلاح موی سر، لرزش و صدای کم، سری‌های مختلف، بدنه ضدآب و ضدزنگ و طراحی ارگونومیک برخوردار هستند. در این میان کیفیت، اصالت و قیمت‌ مناسب از ویژگی‌های مشترک تمام این محصولات هستند. کافی‌ست با بررسی مشخصات هر محصول و مقایسه‌ی آن‌ها با یکدیگر یک خرید اینترنتی آسان و ماندگار را تجربه کنید. به خاطر داشته باشید که از انتخاب تا خرید شما تنها چند کلیک ساده فاصله است.

  • ضمن تشکر از سایت خوبتون
  • حالا چه عجله ای دارید اول تحقیق کنید دادا
  • اول تحقیق بعدش خرید
  • بازهم عجله نکنید
  • شماهم تحقیق کنید شاید خوب باشه
  • من تحقیق کردم میگن خوبه
  • بهرحال بخرید دوستان
  • آن شالله
  • البته آن سالها خوب باشه
  • هنوز نخریدم
  • خوب بود راضی هستم
  • خوب بود