راهنمای خرید یخچال و فریزر اسنوا

راهنمای خرید یخچال و فریزر اسنوا

مواد غذایی تازه و سالم را ترجیح می‌دهید یا غذاهای فریز شده؟ مدام مهمانی ترتیب می‌دهید و از افراد زیادی پذیرایی می‌کنید؟ میزان مصرف انرژی یخچال و فریزر برایتان اهمیت دارد؟ تمام این ویژگی‌ها و شرایط را می‌توانید در یخچال فریزرهای اسنوا ببینید. در ادامه با انواع یخچال فریزر و مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها آشنا می‌شوید تا بتوانید بهترین مدل های یخچال اسنوا برای محل زندگی و کار خود را انتخاب کنید.

 

اسنوا، کیفیت ایرانی به سبک جهانی

 

«ارکان ساختار نوین ایرانیان» که به طور اختصاری با نام تجاری «اسنوا» شناخته می‌شود، یکی از شرکت‌های برتر و خوش‌نام ایرانی در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی الکترونیکی است. این مجموعه در سال 84 فعالیت خود را شروع کرد و امروز توانسته جایگاه خاص خود را در صنعت تولید داخلی ایران داشته باشد.

 

چند نکته کاربردی برای خرید یخچال و فریزر

 

یخچال وسیله‌ای است که عمر طولانی و پردوامی دارد و باید بتوانید سال‌ها روی کارایی و کیفیت آن حساب کنید. پس یخچالی انتخاب کنید که حتی در صورت جابه‌جایی محل کار یا تغییر چینش آشپزخانه، باز هم بتوانید بدون دردسر جای ثابت و مناسبی برای آن داشته باشید. البته باید چند سانتی‌متر فضای خالی در طرفین یخچال برای گردش هوا و باز و بسته شدن آسان درِ آن وجود داشته باشد. پس اگر آشپزخانه‌ای دنج و کوچک دارید، باید یخچالی با اندازه‌ی متناسب با این فضا انتخاب کنید.

گذشته از این‌ها، با در نظر گرفتن فضای آشپزخانه یا سبک زندگی، ظرفیت کلی یک یخچال و فریزر مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب یک محصول مناسب داشته باشد. گنجایش یخچال را با فوت یا لیتر مشخص می‌کنند. یک یخچال و فریزر فارغ از مدل و طراحی، ممکن است از 5 تا 40 فوت ظرفیت داشته باشد. واضح است که هر چه گنجایش یخچال بیشتر باشد، اندازه و ابعاد آن هم بیشتر می‌شود. البته فراموش نکنید که نمی‌توانید انتظار داشته باشید امکانات و فناوری به کار رفته در یک یخچال 34 فوتی را در یک یخچال کوچک و جمع‌وجور 9 فوتی ببینید.

 

معرفی انواع یخچال و فریزر اسنوا

  • ساید بای ساید

یخچال‌های ساید بای ساید فضای زیادی دارد که به بخش‌های کوچک‌تری تقسیم می‌شود. بنابراین اگر از مواد غذایی کم و تازه استفاده می‌کنید یا به انواع نوشیدنی علاقه‌ی زیادی دارید، یخچال ساید بای ساید اسنوا انتخابی ایده‌آل خواهد بود. البته فراموش نکنید که این نوع یخچال به فضای زیادی نیاز دارد. یخچال و فریزر سايد بای سايد اسنوا مدل SN8-3032GW در میان پرفروش ترین یخچال اسنوا قرار دارد که به آب‌سردکن، حس‌گر هوشمند تشخیص دما، سرمایش هوشمند، فیلتر جاذب اتیلن و... مجهز شده است.

  • بالا به پایین

همان‌طور که از نامش پیداست، در این مدل یخچال فریزر، یخچال در بالا و فریزر در پایین قرار دارد و یا برعکس. اگر از مواد غذایی و سبزیجات فریز شده بیشتر استفاده می‌کنید، بهتر است مدلی را انتخاب کنید که فریزر در پایین قرار دارد. از طرفی، دسترسی به مواد غذایی یخ‌زده در فریزرهای پایین آسان‌تر است. در یخچال‌هایی که فریزر در پایین قرار دارد، مصرف انرژی بهینه‌تر است. به علاوه، فضایی که در بالا برای یخچال در نظر گرفته می‌شود، برای نگهداری مواد غذایی بزرگ و زیاد مناسب خواهد بود. یخچال و فریزر کمبی ۲۶ فوت اسنوا مدل S4-0262SS مجهز به یخ‌ساز مکانیکی و آب‌سردکن طراحی شده است. فریزر این محصول در قسمت پایین قرار دارد و در تولید آن از کمپرسور نسل جدید پربازده استفاده شده است.

  • دو قلو

یخچال فریزرهای دوقلو  از دو بخش یخچال و فریزر تشکیل شده که ممکن است به هم چسبیده یا جدا باشند. با انتخاب این نوع یخچال فریزر فضای زیادی برای نگه‌داری از مواد غذایی تازه یا فریز شده خواهید داشت. برای انتخاب این نوع یخچال فریزر باید حجم آن و فضای زیادی که اشغال می‌کند را در نظر داشته باشید. یکی از مزیت‌های این نوع یخچال و فریزر این است که می‌توانید با توجه به چیدمان و فضای آشپزخانه یا دسترسی آسان‌تر، آن‌ها را در کنار هم و یا در قسمت‌های مختلف آشپزخانه قرار دهید. یخچال فریزر دو قلو اسنوا مدل SN6-1018LW /SN5-1018LW بهترین یخچال اسنوای دوقلوست که در طراحی و تولید آن از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است.

خرید اینترنتی یخچال و فریزر اسنوا

فروشگاه اینترنتی انتخاب من مجموعه‌ی پرفروش ترین یخچال اسنوا را گردآوری کرده است. در این مجموعه می‌توانید با مقایسه‌ی قیمت یخچال اسنوا و بررسی ویژگی‌های این محصولات خرید اینترنتی ایده‌آل و مطمئنی را تجربه کنید.